ABB’de memurlar için sds sözleşmesi yeniden imzalandı

Yerel Haberler - 05.12.2025 - 10:48

ANKARA – BHA

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), bünyesinde çalışan personellerinin haklarını korumaya devam ediyor.

ABB ile bağlı kuruluşları ASKİ ve EGO bünyesinde çalışan memur personele yönelik Sosyal Denge Tazminatı (SDS) Sözleşmesi yeniden imzalandı.

2026–2027 yıllarını kapsayan 8. Dönem Toplu Sözleşme doğrultusunda belirlenen tavan tutar esas alınarak SDS’nin, en yüksek devlet memuru aylığının, ek gösterge dâhil, brüt tutarının yüzde 120’si oranında uygulanması karara bağlandı. ABB, yapılan sözleşme ile memur personelin mali haklarında güvenceyi sürdürmeyi hedefliyor.

Yerel Haberler BHA Genel Müdürü Kaçar, Manavgat’ın değerlerini kaleme aldı

Yerel Haberler Keçiborlu’da hizmet sahada şekilleniyor

Yerel Haberler Gram ve çeyrek altında düşüş rüzgarı

Yerel Haberler Beypazarı’nda 10.250 öğrenci karnelerini aldı

Yerel Haberler Burdur Kızılkaya’da 2026 hasat sezonu başladı

Yerel Haberler Beypazarı Adliyesinde görev süreleri sona eren Hâkim ve Savcılar başka yerlere atandı

Yerel Haberler 39 saniyede kıyameti yaşadılar: Venezuela enkaz altında!

Yerel Haberler RTÜK Başkanı Daniş yayıncı kuruluşları ve futbol yorumcularını uyardı

Yerel Haberler “Eski Kastamonu Fotoğrafları”Sergisinin açılışı AKK’de gerçekleşti

Yerel Haberler Atlas Çağlayan’ın ailesine yönelik tehdit davasında hüküm verildi

Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz... Birlik Haber Gazetesi - Tüm Hakları Saklıdır - 2021